pondelok 12. januára 2015

Birthday Wishes 2013 - Evelyn

Túto bábiku som prvýkrát videla na blogu u Hanneton, s ktorou mám teda ďalšiu rovnakú bábiku. U Hanneton sa mi táto bábika naozaj páčila, potom som ju videla na Vianoce 2013 u nás v Dráčiku a niečo mi na nej vadilo a tak som ju vždy nechala v obchode. Asi v marci však prišla správa od jednej zberateľky, že by ju chcela. Jednu ešte predával pán za super cenu na bazári. Keď bábika prišla ku mne, hneď som sa do nej zamilovala. Mala som ju doma len 2 dni a vedela som, že ju chcem, lenže zrazu nikde nebola. Objavila sa na bazoši, ale s vyrovnanými vláskami a bez pôvodných šiat a taká sa mi nepáčila, potom som však našla túto super fotku a povedala som si, že ju vezmem aj s vyrovnanými vlasmi, ale už nebola. Potom raz bola v krabici, nová, ale ako viete predávajúca nebola celkom v pohode 
Až mi nakoniec Ivka napísala, že u nich ju ešte majú a ako vianočný darček mi ju dala za polovicu. Ivik, zbožňujem ťa.

Najprv fotka, ktorá mi dokázala, že aj s vyrovnanými vlasmi je to riadna kočka

Moja Evelyn






Na balení ma prekvapili dve veci. Samostatne zabalené topánočky (čo som naposledy videla pri Blanke) a to, že na stojan dali čierny podstavec. Mne to strašne ťahalo oči a vymenila som ho za biely

Pod sukňou bol ešte kartón, ale suknička krásne drží tvar aj bez neho

Prvá tohtoročná sobota bola neskutočne slnečná a tak sme sa s Evelyn premiestnili na balkón




Šampanské na uvítanie? No nemuselo byť, ale ďakujem 😀

Je neskutočne nežná, oproti mojim Look blond vyzerá ako dievčatko


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....