sobota 24. januára 2015

Scotland Barbie 2009 - Mary Jane

Predstavím vám ďalší z mojich vianočných prírastkov. Snažím sa to striedať. Teda raz dať bábiku, ktorú som si kúpila sama, raz nejakú, ktorú som dostala od Vás. Je to ďalšia bábika, ktorú mám spoločnú s Ľubom 😉
Prekúpila som ju od Lesminky, ktorá v tom čase rozpúšťala časť svojej zbierky. Veľmi pekne ešte raz ĎAKUJEM. Bábika je takmer ako nová, chýba jej len pierko a čapička, čo sú zanedbateľné vecičky.

Keď som robila svoj článok o tvári Mackie, uvedomila som si, že červenovlasá mi naozaj chýba do partie. Rozhodovala som sa medzi dvomi a viac som bola naklonená tej druhej, ale vďaka Janke sa mi táto stala mierne dostupejšou a neľutujem

Keď som prvýkrát túto bábiku dostala do rúk, neskutočne mi pripomenula Spidermanovu priateľku zo seriálu, ktorý sme s bráchom pozerávali, keď sme boli mladší. Chodil v českom dabingu na nejakom detstkom kanály, ak si dobre pamätám. Mala som veľmi rada Petrove poznámky a úvahy, vedela som sa na nich slušne zasmiať. Škoda, že neviem tieto staré diely nájsť 😢

Promo fotka z BC

Moja Mary Jane



Topánky

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....