pondelok 19. januára 2015

Basics twins I.

Ako už nadpis napovedá toto nebude jediný článok o dvojičkách v radoch Basics. Oboje dvojičky mi došli spolu v jednom balíčku a hneď som vedela, že u mňa neostanú. Jedna bola bábika na objednávku, druhá išla ako oneskorený vianočný darček. Dnes si predstavíme na dosť nekvalitných fotkách, ktoré boli však fotené o pol štvrtej ráno, žiaľ som ich nestihla prefotiť, aké je to mať dve BB001/05 😗 Obliekla som ich do červeného oblečenia od Basics Red. Veľmi ma mrzelo, keď sa niekde stratila tá pôvodná z UK. Dodnes netuším, kde balíček prišiel, keďže Emma prišla v poriadku. A tak už viete, že dvojička mojej Sayuri išla Mirke


Žiaľ pôvodný účes sa mi nepodarilo úplne opraviť, ale verte, že je to lepšie než ako bábika prišla.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....