sobota 10. januára 2015

Odlepovanie vláskov Míny

Viem, že čakáte nejaké vianočné prírastky, dokonca tu mám už deň aj jeden prírastok z tohto roku, ale mám ešte nejaké tie restíky 

Po úspechu s odmasťovaním/odlepovaním vláskov u Lauren, som sa pustila do niečoho podobného s jej kamarátkou zo série - Mínou. Mína mala vlásky mastné/polepené hlavne na vrchu hlavy. Šlo to myslím celkom fajn.






Prvé úspechy

Vrch hlavičky sa odmastil rýchlo, spodok však ostával stále polepený



Časom mi došlo, že na úplne odmastenie vláskov jej budem musieť aspoň dočasne pôvodný účes rozpustiť. Celkom sa mi tak páčila a čo vám?




Končený výsledok som žiaľ akosi nestihla odfotiť, tak tu máte Mínu medzi mojimi Goddesskami


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....