sobota 17. januára 2015

Stretnutie Look

Koncom októbra sa mi podarilo u mňa mať 4 krásne Look, dve moje, dve iných blogerov. Dnes už viete, že zlatá Goddess šla k Jitke a žlto/zelená Louboutin k Ľubkovi.
Takže tu spolu so sestrami Mackie.

Na tejto fotke trochu vidieť, že Emmkine šaty chytajú zelený nádych. Neviem spraviť ale ani nájsť nikde na nete fotku, ktorá by zachytávala ich reálnu farbu. Nie sú totiž úplne modré, ale akoby mali nejakých 15% zelenej farby. Vyzerajú ako more pred búrkou.

A taktiež vydieť farebný rozdiel medzi samotnými sestrami i všetkými dievčatami. Look Lou je bledučká, po nej ide naružovelá Emmka, mierne opálená Susannah a mliečo čokoládková Goddess


Moja Emma


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....