sobota 3. januára 2015

Barbie a 12 tancujúcich princezien - Genevieve

Priznám sa, že som netušila, že rok začnem predstavovaním bábiky, ktorú som kúpila ako darček, ale vôbec mi to nevadí, ba priam naopak, veľmi ma to teší. Viem a hlboko sa ospravedlňujem, že niektorí z Vás ste svoje dlho avizované vianočné darčeky odo mňa ešte nedostali, ale verte, že už sú na ceste k Vám, ale späť k téme.
Túto Genevieve som kúpila pre Jitku krátko po tom, ako som si kúpila svoju vlastnú a krátko po tom, ako som robila články o tom, koľko tých podôb Genevieve vlastne je. Hneď ako som ju zbadala na ebay za takú cenu, napadlo mi, že ju skúsim zobrať pre Jitku. Objavila som ju úplne náhodne v aukcii na ebay za takú smiešnu cenu, že to nebolo ani možné. Prihodila som a bola som jediný záujemca a tak som aj vyhrala a takto sa mala u mňa S vyplazeným jazykem Fotky vznikli krátko po tom, ako som ju mala doma a strážila som ich v mobile hádam aj viac ako dva mesiace 

Priznám sa, že som bola nadšená, že bábika je v krabičke. Jitka sa niekde zmenila, že nové bábiky ešte v krabičke sa k nej veľmi nedostanú o to viac som dúfala, že jej spravím radosť tým, že si ju bude môcť vybaliť, hoci som ju nestihla zabaliť do vianočného papiera, dúfam, že to veľmi nevadilo 

Do tváre je veľmi milučká

Jediné, v čom som dúfala, že sa bábika bude dať vyzliecť (čo bola v podstate Jitkina podmienka).

S mojou Genevieve

S mojimi dievčatami Nevinný je až pozoruhodné, že v tej chvíli sme mali s Jitkou rovnakú zostavu. Jej medzičasom pribudol Derek a mne tancujúce dvojičky Úžasný


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....