sobota 10. januára 2015

Zoznam prianí 2015

Áno, ako každý rok, aj tento rok bude zoznam praní. Keďže ten minulý rok sa vyvíjal perfektne, čoskoro dáme malé porovnanie 😉, tak si dáme aj tento rok

Túto krásku som objavila nedávno na francúzskom ebay ako modelku, ale netuším o koho ide, pomôžete mi?

BBubbli bubbli bubbli


Z pracovnej plochy do poličky!

Proste musí byť

U tejto slečny sa mi páči jej veselý výraz, trochu mi pripomína Raquelle

Táto teta sa mi tiež ľúbi, hoci dole nižšie mám rovnakú len v inom oblečení, budú dve? :-D

Aby Bobbie a Livka neboli samé

Toto žieňa mi asi posledné dva mesiace nedá spávať....mizne, objaví sa, stojí nehorázne veľa a ja som do nej úplný blázon...tie modré oči, tie blond vlasy, tá čierna manikúra....je to hádam väčšia láska ako Passat (poznám redakcie: autorka toto auto zbožňuje už 10 rokov)

Áno, ja viem, sa pýtate, že ako je možné, že mi táto dievčina ešte chýba....no proste sa stalo 😎 ale už len ona a BB002 sú komplet zostava

No a toto je položka presunutá z minulého roku, som zaváhala, keď bola v dobrej cene a tak sa mi posúva na tento rok, ale je prekrásna...blond Terka, no čo si viac človek môže priať?

Neviem, ako vám, ale mne sa ľúbi, teším sa na tie nové kĺbiky, páčia sa mi reálne mihalnice a zelené očká


Áno, neviem, či je to nová Drew, nová Teresa alebo čo a je mi to vlastne jedno, ale chcem ju mať doma

Klasika, nová morská panna? Jasné! Momentálne sa mi najviac páči modrá, ale po minulom roku radšej už budem dávať pozor na jazyk. Aj vtedy sa mi na prome najviac páčila modrá :-D

Áno, Lauren by mala bývať rozhodne u mňa. Je dokonalá, má super oblečenie a tvár Teresa 😗


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....