pondelok 5. januára 2015

Collection Red 02 (jeans) - Lívia

Ako som predpoklada v článku o Bobbie, ďalšou mojou Redkou sa stala práve vybuchnutá Lara. Zohnala mi ju Ivka cez český minibazár tuším niekedy v októbri alebo tak nejako, už si moc nepamätám. Vyrovnala som si ju za peniažky, ktoré mi dal ocino na Vianoce a tak sa bábika volá po jeho priateľke Livke, hoci sa vôbec nepodobajú Smějící se Dovolila som si ju rozbaliť už pred Vianocami, keďže v piatok (19. 12.) som mala dovolenku a bolo neskutočne slnečno. Nič nenasvedčovalo tomu, že za chvíľu bude zima ako v Rusku Úžasný Samozrejme som Bobbie nemohla nechať doma a išla na ihrisko s nami Usmívající se
Neskôr sme prišli domov a čakal nás v schránke žltý lístoček, poobede som sa vybrala na poštu a pani mi z jedného lístočka dala dve zásielky ( v tom momente som pochopila, že tie hieroglify na tom papieriku mali znamenať NR, ČR) - teda prišla zásielka od Mary a od Zuzky. Bolo to pre mňa prekvapenie, lebo ani jedna mi nedala vedieť, že mi niečo posiela. Teda obe mi dali vedieť, že niečo pošlú, ale nenapísali, zrejme v predvianočnom zhone, že už poslali a tak som balíčky nečakala Smějící se Obe mi poslali milión darčekov Mrkající ĎAKUJEM, ste úžasné! (teda celá moja blogerská rodina ste úžasní, o tom viac v samostatných článkoch)

Ale dosť kecania, hurá Lívia a Bobbie

Livka sa ku mne dostala úplne nová ešte v krabičke, za čo Ivke aj Katke (predávajúca) veľmi ĎAKUJEM.






Asi ako každý normálny človek milujem jej vlásky, sú úplne jemnučké, nemajú ani kúsok tužidla či laku, sú úžasné





Na hojdačke

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....