sobota 31. januára 2015

Anemone Barbie by Christian Louboutin

Trošku neobvikle predstavím dnes druhú s Terkiných bábik, ktoré išli cezo mňa. Možno je to tým, že Anemone je pre mňa presa len o čosi výmimočnejšia. S Terkou a so Zuzkou spolupracujem veľmi rada, nakoľko si u mňa dávajú objednávať bábiky, ktoré by sa u mňa inak určite neocitli. V prípade Anemone to nebolo inak 😇
Bábika ma samozrejme upútala svojou neobyčajnou farbou. Na fotkách to nie je až tak vidieť, ale je skutočne oranžová. Žiadna iná moja bábika takúto farbu nemá a ani nič podobné. Žiaľ dostala ku mne v rovnakom období ako Ľubkova Look Lou, takže som ju fotila na viackrát a preto nevzniklo mnoho fotiek. Každopádne si ju môžete pozrieť u šťastnej majiteľky, ktorá je dala prekrásne meno Raffaela

Keďže až na jednu bábiku už všetky bábiky z tohoto októbrového balíčka z USA poznáte, dovolím si zverejniť, ako to vyzeralo, keď balíček prišiel ku mne do práce (nechávam si balíky z USA doviesť do práce, lebo dohodnúť sa niekedy s kuriérom DHLky, ktorý má na starosti Petržalku je nad moje sily)

Aby náhodou neprišiel do kancelárie niekto, komu by mohli bábiky pomiešané s telefónmi od zákazníkov, tak som ich radšej vyložila na poličku nad počítačom. Takže takto to vyzeralo u mňa v práci niekedy koncom októbra 😛

Prvé fotky boli takéto tmavé- nemastné-neslané a ja som sa bála, že si nestihnem krásnu Anemonku pofotiť. Našťastie sa na mňa v prípade oboch krásnych Lou usmialo šťastie

Keďže Anemonka doputovala ku mne nahá, rýchlo som ju navliekla do šiat, ktoré som dostala od Terky na narodeniny a prídu mi úžasné. Pôvodne som ich mala na svojej jednej Louboutinke, ktorú som v nich ale nakoniec ešte neodfotila.

Tvár Louboutin začínam mať vo veľkej obľube. Pôsobí od zasnenej cez vznešenú po namyslenú, ale má svoje čaro. Priznám sa, že bolo skvelé mať ich tu na chvíľu hneď 2x viac než je môj zvyčajný domáci počet. O tom aké to bolo sa presvedčíte čoskoro na fotkách 


Po netračinej farbe pokožky tejto bábiky ma zaujali jej chodidlá, ktoré sú dosť iné než chodilá mojich slečien na Model Muse tele. Chodidlá Anemone sú akokeby viac prepnuté, majú zvýraznenú klembu a nesedia jej až tak úplne niektoré topánočky pre Model Muse telíčko

Porovnanie v topánočkách



Pri nazúvačkách je to úplne úžasne vidieť


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....