nedeľa 25. januára 2015

Barbie a kúzlo Pegasov - Rayla kráľovná oblakov - Rayla

Priznám sa, že pôvodne som dnes chcela predstaviť inú bábiku, zlom nastal, keď som sa dnes pozrela ráno z okna. Bolo mi jasné, že za toto môže len jedna moja bábika - kráľovná oblakov, však z kade inde pochádza asi sneh? 😀

Raylu som dostala ako úžasný a nečakaný vianočný darček od Terky. Bola som si po ňu na poštu už dávnejšie, konkrétne v sobotu na Mikuláša. Bola som neskutočne zvedavá, čo mi Terka nadelila a dokonca som si pri skúšaní v papieri bola istá, že je to iná bábika. Dne sa tomu dosť smejem, nakoľko tieto dve bábiky majú hádam spoločný plus-mínus tak odtieň pleti, inak asi nič 😀 Rayla je nádherná, má úžasné vlásky a trošku ma prekvapilo jej telíčko, prišla mi štíhlejšia ako trebárs Blair, hoci sú obe na Belly Button.

Sniežik sa nám chumelí, zima je zimička

Deti sa hrajú pred barákom

Predajné balenie


No dosť slov, moja Rayla






Musím s hanbou priznať, že hviezdičky v očkách som si všimla až dnes...ale na druhej strane, vždy hovorím, že lepšie neskoro ako nikdy





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....