nedeľa 4. januára 2015

Vianoce 2014

Presne pred týždňom, keď som prišla do Bratislavy, tak tu bolo viac snehu a ľadu ako v Bystrici, hotové ľadové kráľovstvo. To trvalo tak do Nového roku a v piatok sa to začalo mierne topiť a včera som sa zobudila do nádherného teplého dňa a povedala som si, tak to je moja šanca, konečne urobiť nejaké fotky, takže juj juj, spoločná fotka mojich vianočných prírastkov. Každým rokom dostanem na Vianoce viac a viac bábik a tento rok na tom máte zásluhu aj Vy - moji Barbie-internetoví priatelia.

Tento rok bol aj čo sa týka mojej zberateľskej kariéry a Vianoc najbohatší. V roku 2011 mi k Vianociami pribudla iba Pinky, v roku 2012 krásnych 7 kúskov, ktoré môžete vidieť tu, minulý rok som si plus-mínus nadelila nádherných 10 kúskov, ktoré môžete vidieť tu, no a tento rok sa mi nazbieralo rovných 14 krásavíc + 2 Basics setíky, z ktorých mám neskutočnú radosť.

Takýto výhľad sa mi naskytol včera ráno z okna. Na fotkách to nie je veľmi vidieť, ale skutočne svietilo slniečko a podľa teplomera bolo príjemných 7 stupňov...oproti strede pokrok o 9 stupňov...wau


Toto je druhý pokus o zachytenie všetkých mojich vianočných Barbie darčekov, ostatné si ukážeme v samostatných článkoch Usmívající se Prvý som vymazala naivne si mysliac, že druhý je už správny....ale ako sa hovorí....Exrement, exrement zlatá ryba Smějící se

Spokojná s dielom som išla upratovať, keďže život s dievčatami vystavenými obsahuje aj ich pravidelné odprašovanie. Tam mi došlo, že ani môj druhý pokus o zachytenie všetkých darčekov nie je úspešný a tak si hovorím...do tretice všeho dobrého...
Tak na tretí pokus sa mi podarilo konečne zachytiť všetky darčeky. Ako vidíte medzičasom som vyslobodila Evelyn z krabičky, takže sa čoskoro môžete tešiť na jej fotky.

V noci očividne muselo snežiť, lebo takto vyzeral môj pohľad z okna dnes ráno. No verili by ste, že ledva prešlo medzi fotkami 24 hodín? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....