nedeľa 24. mája 2015

Ako rastieme

Začiatkom roka som si začala uvedomovať, že moja jediná "knižnica" postavená oproti mojej posteli (pôvodné myslená iba pre radu Basics) už nebude stačiť, dámy a pán v nej začali vyzerať natlačení. Tak som sa začiatkom roka rozhodla zájsť do Ikea a kúpiť si takú istú "knižnicu" ešte jednu. To bola celkom tá jednoduchšia časť.
Aby som vysvetlila, ja som čo sa skladania nábytku úplný antitalent a tak som čakala, kým si kamoška nájde čas a pomôže mi s tým (rozumej urobí to za mňa). Lenže k tomu sa asi dva-tri mesiace nejako neschyľovalo, dám do zbierky pribúdalo a tak som sa v jednu sobotu rozhodla, že to skúsim a hoci som zistila, že nemám úplne všetko potrebné náradie (no fakt v tejto domácnosti nie je jediný skrutkovač a to som zistila, že by som mala použiť tak krížový ako plochý :-D), ale aj tak som to nejako zvládla 😎 Som za to na seba nesmierne hrdá, lebo som si fakt nemyslela, že sa mi to podarí, no darilo sa tak rýchlo, že som nestíhala ani fotiť. Prosím, okolitý neporiadok na fotkách si nevšímajte, pôvodne to mali byť fotky iba archívne pre mňa, no rozhodla som sa s vami o svoj úspech podeliť.

Tesne pred dokončením - potreba zanitovať posledné poličky

Dokončené dielo

Knižnicu momentálne už naozaj obývajú čisto iba Basics, ako som pôvodne plánovala a takto to momentálne u nás vyzerá. K úplnej dokonalosti chýba 6 kúskov.

Pôvodná (prvá) knižnica dnes obsahuje rôzne mixy ... hore je mix zberateľských bábik + stále nerozbalená Look Mbili (ale ono to má svôj dôvod), pod nimi rozbalené The Look, potom moje FF tubové Terezky, potom DOTW (okrem Kwanzai, tá býva vo svojej krabičke zatiaľ) a dole filmové hviezdy.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....