pondelok 11. mája 2015

Look ako Basics

Pred nejakým časom som narazila na bazoši na inzerát na šatičky našej Mirky a že ma zaujal, ihneď som sa jej ozvala. Bez problému vyhovela mojim požiadavkám a tak vám dnes prinášam jej dielo. Jeden perfektný kúsok vám ešte predstavím neskôr, lebo som si ho dávala robiť špeciálne pre jednu príležitosť. Keď vytúžené kompletíky dorazili, hneď som vedela na kom ich vyskúšam, tak uvážte, či som dobre vybrala 😇 ĎAKUJEM Mirka


Look Mackie

Fotky doma sa mi nezdali, že zachytávajú pravú farbu kompletíkov a tak sme išli fotiť von.

Susannah



Spojiť moje dve najväčšie lásky? Jasné! Už len chýba, aby mi toto autíčko hovorilo pani moja.

Za parkoviskom som objavila toto veľmi utešené zátišie, to by som nebola ja, aby som odolala.



Fotky vznikli na Bielu sobotu, kedy sme si na pošte vyzdvihli nového člena rodiny. No povedzte, koho príde na "letisko" čakať 5 krásavíc?

Samantha








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....