piatok 15. mája 2015

Kučeravý pozdrav

Za posledné obdobie mi tu pribudlo dosť kučeravých dievčat, tak som sa rozhodla dať ich trochu do jednej party a myslím, že som dobre urobila, čo myslíte vy?

Priznám sa, že ma príjemne prekvapilo, že pri toľkých kučeravých slečnách sa mi tvárička zopakovala iba jediný raz

Hoci na fotkách tak nevyzerá, neskutočne Ashanti išli tieto šaty. Veľmi jej ladia s líčením, hoci na fotkách to vyzerá rozdielne. Asi ju vezmem na nejaké Barbie stretnutie

Stále sa mi nepodarilo zachytiť pravú farbu týchto šiat, ale aj všetky obrázky, čo pozerám, tak sú takto modré, v skutočnosti sú trošku tmavšie akoby s kovovými odleskami. Veľká škoda, že sa táto séria nepredávala u nás, lebo aj Lou aj Mackie majú farbu šiat - to musíš vidieť

Nicole, Ashanti, Sunniva

Apple, Lívia, Samba a Caroline

Angie ako jediná moja kučeravá beloška

Vlasy






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....