streda 27. mája 2015

Top Model Hair Wear Summer - Sandra

Možno si niektorí spomeniete, že túto bábiku som mala možnosť kúpiť v Bystrici v zime 2013, ale nejako ma nechtila za srdiečko. Článok o pobyte nájdete tu. Lenže začiatkom roka mi skvelá Terezka podarovala nádhernú Terez a ja som začala Top Modelky viac skúmať a začali sa mi aj nehorázne páčiť a zatúžila som ich mať všetky. Viackrát sme sa s Máriou o tom rozprávali a ona, že oni majú tieto Summer dve, že mi jednu podaruje a tak sa nakoniec aj stalo. Takže ĎAKUJEM Márii aj Lucke. Bábika je dokonalá.
Fotky žiaľ až také dokonalé nie sú, fotila som už pri zapadajúcom slniečku a už som sa nedostala k prefoteniu 
Séria je pomerne známa, presne túto bábiku má aj Hanneton, samozrejme má Lucka, krásne fotky jej spravila aj Mary. Nádhernú čerešničkovú Barbie môžte obdivovať u Hanneton a Zuzinky a pre mňa momentálne klenot tejto série Nikki ste mohli vidieť u Ľuba.

Tak a už fotky mojej Sandriky


Čo ma trošku zaskočilo bolo, že má naspodu všetky vlasy zelené, na fotkách, kde má pôvodný účes to nie je až tak vidieť a moja Terka má len pár ružových prameňov





Počas fotenia sa nám zrejme rozpadla gumička, ale ja som si to všimla až po upozornení 😀


Milujem jej oranžovo-červené vlasy, ktoré ako vidíte sú premelírované, jej zelené oči a malinové pery
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....