nedeľa 3. mája 2015

Julia v čiernom

Inšpiratívnu fotku pre toto fotenie som mala stiahnutú v notebooku už dlhšie, ale zase nie tak dlho, ako som mala zakúpenú Julku. Je to pre mňa jedna z najjemnejších Steffie, aké mi prešli rukami. Takže dnes v čiernych šatách z kolekcie Basics

Inšpiratívna fotka

Priznám sa, že touto fotkou som sa snažila čo najviac napodobniť originál, hoci to zvyčajne nerobím. Šaty sú prepožičané od Cataliny, topánočky od Stellky. Aj keď teraz, keď pozerám na originál, tak mám dojem, že bábika na fotke má aj topánočky od Cataliny. No čo už 😀 kópia je len kópia 😀














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....