sobota 16. mája 2015

Birthday wishes Barbie 2013

Tento článok som napísala presne pred rokom a 3 dňami - 13. 05. 2014 (to pridávam dnes) Túto krásku som kúpila Zuzke, ktorá ju dnes predstavila na svojom blogu. Nemohla som ju neosloviť, keď predstavovala BW 2014 a písala tam, že táto krásna Mackie sa jej vyhýba. Vedela som, že u nás sa ešte predáva a ja som ju kúpila na bazáriku od jedného pána, ktorý mi ju poslal excelentne rýchlo.
Pár krát som ju pred Vianocami mala v Dráčiku v ruke, ale nakoniec tam vždy ostala. No keď som ju tie dva dni mala doma pri notebooku, zamilovala som sa do nej a to riadne. Keďže nebola moja, tak iba fotky z krabice. Priznám bez okolkov, že som mala problém ju nevybaliť, strašne som chcela chytiť tie jej šaty, skúsiť v prstoch, z akého sú materiálu. Takže krásna Zuzkina BW 2013.
PS: Na fotkách to nie je vidieť, ale je trošku rožovejšia, však ste ju asi všetci videli v obchode a tak si viete predstaviť, ako naozaj vyzerá. Už teraz sa teším na Zuzkine fotky. Určite budú prekrásne ako vždy

Krabička odzadu

Jej tvárička je tak nádherná



Tá úžasná zložitá suknička mi nedávala tých 50 hodín spávať


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....