streda 20. mája 2015

The Look On the red carpet (prvá vlna)

Tak som sa konečne dostala k spoločnému foteniu mojich Look. Nakopla ma k tomu Věrka. Nakoniec som sa rozhodla založiť aj novú rubriku, ktorú (ak všetko bude fungovať správne) by ste mali nájsť pod záložkou "Mattel info", kde nájdete info o tváričkách a telíčkach a teraz už aj o kolekciách. Zatiaľ sem budem dávať len moje ucelené kolekcie, nech to máte pekne pokope

Ako prvé som si zobrala vonku svoje Look

Mattel sa žiaľ s touto kolekciou veľmi nevyhral. Dve bábiky majú rovnaké telá, majú podobné doplnky a dve majú aj rovnakú tvár. V tejto kolekcii teda nájdeme tváričky: Goddess, 2x Aphrodithé a Mackie

Tieto dve bábiky majú rovnaké telo, náramok, kabelky a topánky


Tieto dve bábiky majú zase rovnaké náušnice, kabelky a topánky


Susanah

Silvinka

Apple

Donatella


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....