piatok 22. mája 2015

Fashionistas Summer 2015 - Tulipa

Tak po dlhšom čase to konečne prišlo a ja predstavím jeden zo svojich prírastkov. Hneď na začiatok napíšem, že som bábiku dostala ako darček a na Slovensku som sa s ňou zatiaľ nestretla. Kúpila mi ju Terezka, ktorá nám už predstavila svoju vlastnú Crystal.
Tulipa dostala meno vďaka tomu, že keď prišla, bolo všade kopa tulipánov. Žiaľ spoločné fotky s tulipánmi som nestihla 😢

Tulipa prišla úplne nová, ešte zabalená v krabičke. Páči sa mi jej prehliadná krabička

Na krabičke boli znázornení všetci zo série. Okrem Raquelle som už videla všetkých.

Tulipa má veľmi milučké prevedenie tváričky Kayla/Lea


Vlásky majú krásnu medovú farbu, nerobila som s nimi nič, páčia sa mi tak, ako sú

Tenisky sú úplne super a pripomína mi táto bábika mňa - totiž aj ja som schopná k sukni si dať tenisky na veľké rozčarovanie mojej babky a maminy 😀



a ešte nejaké tie tulipány











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....