piatok 8. mája 2015

Na návšteve u Clawdeen Wolf

Tieto fotky boli fotené na Veľkonočný piatok (aspoň vidíte ako stíham) teda 03. 04. 2015. Všetko to začalo tým, že mi úplne nečakane zavolal krstný v čase, keď som sa chystala na fotenie svojich dievčat. Zavolal ma k našej spoločnej kamarátke domov, pretože jej potreboval opraviť notebook. Keďže ona momentálne býva aj so svojimi sestrami a deťmi jednej z nich, v izbičke som objavila aj nejaké bábiky MH. Najviac ma zaujala táto a tak v čase, kedy sa oni rozprávali notebookčtinou, som si ju požičala a pofotila.

Bábika pochádza zo série Skultimate roller maze, kde sú všetky dievčatá úžasné

No nie je nádherná?

Priznám sa, že sa mi hneď zapáčila fialovými vlasmi, zeleno-fialovou kombináciou šiat a doplnkov a maľbou tváre.



Korčule a v pozadí krsníkova noha

Doplnky ma dojímali

Priznám sa, že ma na nej zaujali hlavne oči, tie sú úplne úžasné


No už dosť moja s tým fotením!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....