pondelok 18. mája 2015

Vianočný nezabúdal

Verní fanúšikovia Harryho Pottera určite vedia, čo je to nezabúdal. Niekedy by som ho nehorázne potrebovala, lebo mám pocit, že v poslednej dobe zabúdam snáď všetko a ešte potom nestíham. Myslím, že to je úplne najlepšia kombinácia aká môže byť. Ale nebudem tu nad sebou plakať. Tu prinášam ešte dva zabudnuté darčeky z Vianoc.

Toto krásne srdiečko som zabudla počas Vianoc vyfotiť, lebo som mu ihneď našla dekoračné miesto. Podľa bábiky je jasné, že je od Mary


Srdiečko má čestné miesto na boku poličky pri mojej šerpe z krstu


A zabudla som vyfotiť aj úžasné darčeky - jedlo z fima, ktoré prišlo spolu s Mary-Jane od Janulky








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....