nedeľa 17. mája 2015

Look No. 1 Collection Red

Ako iste viete, s mojimi tromi krásnymi Austrálčankami docestoval aj ich doplnkový setík a dnes si ho konečne predstavíme 😎

Čo to tu dnes máme? Kopec topánočiek, okuliare, časopisíky, notebook, šatku, náramky, psíka, kávičku a opasok

Krabička odzadu

Dievčatá pri rozbalení nemohli chýbať



Julia ako na obrázku, len som jej zabudla dať okuliare

Kabelka

Jedny z obľúbených Basics topánočiek - sandálky s otvorenou špičkou - tentokrát s farebnou prackou

U Basics veľmi obľúbený typ lodičiek s otvorenou pätou, tieto konkrétne s farebnou prackou

Biele lodičky s červeným zdobením

Gladiátorky...raz obuť a už nikdy nevyzuť...nemám rada tieto topánky

Čižmičky (tým som sa veľmi potešila, lebo mať zimné topánky pre Model Muse je fakt výhra)

Kvôli tomuto červenému opasku som si dala ušiť tieto šaty, lebo mi prišlo zvláštne predstavovať červený opasok na červených šatách.

Notebook

Miriam nám predviedla, že notebook má funkčné "pántiky"

3 náramky

Hrnček s kávičkou

Hrnček s kávou je skôr dekoračný, keďže bábika ho nemá ako chytiť


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....