sobota 9. mája 2015

Fashionistas Ryan 2011 - Tom

Po tohto fešáka som si bola na pošte cez Veľkú noc, konkrétne v sobotu a vtedy aj vznikli tieto fotky. Rozbalila som si očakávaný balíček od Mary rovno pred poštou. Tam ma čakala krásna krabička s notami, čo mi hneď padlo do duše. Mary je proste anjel, ktorý myslí na všetko. Po otvorení krabičky ma čakal ďalší príjemný šok. Okrem očakávaného celokĺbového fešáka ma čakalo aj pár krásnych prekvapení, ktoré predstavím neskôr.Vznikli vtedy fotky Miriam, ktoré ste už videli a ešte fotky, ktoré ste ešte nemali možnosť vidieť, ale prídu čoskoro.

Všetko to začalo tým, že som si raz prechádzala blog Mary a narazila som tam na neho. Napísala som jej mail, či by ho náhodou nepredala, lebo viem, že z času na čas niečo zo svojej zbierky uvoľnuje. Napísala mi, že áno, tak som jej napísala, že momentálne nemám peniažky, ale že sa jej ozvem. Neskôr som zbadala jej inzerát, že by rada kúpila nábytok pre bábiky z Ikea. Napísala som jej, že ak chce, tak jej ho kúpim, nakoľko mi do Ikea ide priamy spoj a bola som v tom období v nej pomerne často. Rýchlo sme sa dohodli, že nábytok vymeníme za Ryaena.

Tom pochádza zo série Fashionistas, z ktorej mám Barbie so zatvorenými ústami. Mary nám ho predstavila tu

Krásavec



Mary mi písala, že jeho partnerkou bola Raquelle, len som sa zabudla opýtať, či táto, ktorú mám k dispozícii aj ja, alebo tá, ktorá originál patrí k nemu do série, lebo tú žiaľ nemám 



Opaľujúca sa Raquelle

Veľmi sa mi páči jeho tvár a jeho modré oči


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....