sobota 7. januára 2017

Divergent Four doll - Four/Čtyřka

Prvým rozbaleným prírastkom v Bratislave bol Four, u nás volaný po česky Čtyřka. Prvýkrát som film Divergencia videla v kine na asi jednom z najhorších rande môjho života. Dobrý bol na tom stretnutí iba film, teda film bol vynikajúci, veľmi sa mi páčil a zamilovala som sa do herečky predstavujúcej Tris a napozerala som s ňou asi tak 5-6 filmov v krátkom slede za sebou. Mnohí ju určite poznáte s veľmi milým krátkym účesom ako Hazel Graze z filmu Hviezd nám nepriali, ale zas kecám. Film Divergencia mám stiahnutý v noťase a pozerávam ho pomerne často a mám tam české titulky, preto je pre mňa Four Čtyřka, čím som si zavarila, lebo neviem poriadne povedať české ř, mám toho podobne ako s anglickým th, ktoré strašne veľa ľudí proste vysloví ako slovenské S bez akejkoľvek snahy oprieť jazyk o predné zuby a vyslovenia niečo medzi p-f. Tieto dve písmenká viem vysloviť, keď si robím srandu alebo keď mám už zo dve pivká v sebe, ale vtedy začínam už rozprávať aj japonsky :-D




Vybalila som ho nakoniec až po Vianociach a to 27. 12. v deň narodenín mojej úžasnej maminy a v deň, kedy som mala po sviatočnom dni v práci voľno. Svietilo slniečko, tak som fotila hlavne návštevníkov, ale Foura som si nemohla nechať utiecť.







Nohavice sú z inej látky ako má Tris, sú dosť šušťakové.

Topánky sú členkové, ale nie také vysoké ako má Tris

Tetovanie zobrazujúce znaky všetkých 5 frakcií - neohrození, odovzdaní, úprimní, sčítaní a mierumilovní

Spolu s Tris




členkové kĺby sú dosť pohyblivé, občas vytáčajú celé chodidlá do strán a úprimne povedané, keby neboli, asi by som mala lepší pocit z vyzúvania/obúvania Čtyřky.



Ešte raz tetovanie, teraz aj so sexy zadočkom, na ktorom je značenie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....