štvrtok 22. januára 2015

2014 Barbie Look on the red carpet blue jumpsuit - Donatella

Musím sa priznať, že keď som otorila vianočný balíček od Zuzky, ostala som ako obarená. Bolo tam hrozne veľa vecí a táto bábika. Priznám sa, že v obchode sa mi nikdy nepáčila a mala som ju za najslabšiu z celej kolekcie, to však trvalo len do chvíle, kedy som zobrala Donatellu prvýkrát do rúk. Nakoľko Zuzka mi darčeky nebalila, tak to bolo v piatok 19. 12. 2014 a bola to láska na prvý dotyk (napísala by som na prvý pohľad, ale videla som ju mnohokrát predtým). Od vtedy som Donatellu brávala skoro všade so sebou. Na druhý deň som ju prezliekla a vybehli sme fotiť do vetra 😀

Balíček od Zuzky bol ozaj plný, zahrala sa na Ježiška aj Mikuláša zároveň. Veľmi ĎAKUJEM! Samozrejme adventný kalendár som ešte v piatok podvečer zrovnala do aktuálneho stavu 😀 Sviečka a mydielko prekrásne a intenzívne ešte aj teraz voňajú a ja ich milujem. Zuzinka, neskutočne ti ĎAKUJEM

Lokalita fotenia pravidelných návštevníkov môjho blogu už asi veľmi neprekvapí. Draždiak je však akoby mojim zdrojom energie, myslím, že práve on je jedným z dôvodov prečo by som z Petržalky nechcela odísť aj v budúcnosti.




Jej modré očká mi veľmi pripomenuli moju Courtney a tak som jej dala presne ten svetrík od Mary.





Donnie teda dostala svetrík od Mary, džíny od Terez a topánočky od Blanky


Pri prestavovaní tejto bábiky u Ľuba ste niektorí spomenuli, že Vám pripomína Barbie Versace Versus, preto moja dostala meno po Donatelle Versace. Našťastie sa jej bábika ani náhodou nepodobá 😀

Jazero vlnami a šumením pripomínalo more


Neskôr sme prešli k našej obľúbenej nemocnici, ktorú z mojich fotiek už poznáte 😀 Musím sa priznať, že som tam už párkrát bola na pohotovosti a majú tam milých doktorov 😎



A ešte fotky v pôvodnom oblečení. Žiaľ jedna jej topánočka nedrží tvar tak ako by mala




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....