sobota 15. apríla 2017

Balík z US 2/2017

Nedávno som Vám spomínala, že som sa zastavila v DHLke a na Colnom úrade, kde som chcela dať precliť môj úžasný balíček z US. Úspešne som si akurát urobila prechádzku cez pole a poobdivovala som aký neskutočne obrovský pozemok sa v Bratislave ešte považuje za letisko a to bolo tak všetko. O to viac ma potešilo, keď mi v pondelok (voľný deň) pípla smska z DHLky, že mi príde balíček. Druhá úžasná správa bola, že mi slečna na ich infolinke prezradila, že DPHčku môžem kuriérovi vyplatiť aj platobnou kartou. Juchú! A tak tesne pred obedom som zašla dole k celkom fešnému kuriérovi, dala som mu svoju platobku a o pár minút som už pozerala do tváre jednému z najúžasnejších Kenov sveta (môj súkromný názor). Tento balík obsahoval iba Harley gift set a jeden Basics set balíček hlavne kvôli cene Harley setu, ktorý presiahol hranicu 100 dolárov (to len tak, keby si niekto na miesto mňa chcel viesť nejakú štatistiku namiesto mňa)



Nedokázala som ich nechať v krabici. Tak aspoň takto. Chvíľu mi to vydržalo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....