sobota 22. apríla 2017

A opäť tie Dráčiky

Ahojte :-) Tieto fotky sú zo soboty 15. 04. 2017. Nie som si istá, kedy sa k nim dostanete vy. Bolo to, keď sme spolu s mojim najlepším bráškom išli na burzu platní. Potom sme išli do Dráčika na Obchodnej, kde som asi tisíckrát počula, že tam nič nové mať nebudú a na čo tam ideme, keď sme tam boli v pondelok. No, to je všetko pravda, to nemôžem bráškovi vyčítať, ale išiel so mnou. Do Dráčika v Eurovei už so mnou nešiel :-D


Porovnanie MTM Millie verzia 2017 a 2016. 2017 je kúsok tmavšia a má takú pre mňa divnejšiu maľbu, ale keby som ich nedala vedľa seba, tak asi neviem povedať, ktorá je ktorá.



Eurovea



Karlička v obchode ma vždy trošku dojme. Keď si spomeniem, ako sme ju pred rokom všetci o dušu zháňali, tak mi je vtipne.

V Eurovei som našla aj kopu Look. To bolo minulý rok zháňania a teraz sú všade :-D Ešte jedna Millie na fotke chýba, ale nedočiahla som na ňu, aby som ju vedela vybrať.

Neviem si akosi pomôcť, ale páči sa mi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....