pondelok 17. apríla 2017

Pražský oznam

Ahojte :-) Nedávno som upratovala a narazila som na pár pohľadníc z mojej prvej návštevy Prahy, ktorá bola na moje 29te narodeniny, teda pred rokom a pol. Takto o týždeň už budem naspäť z ďalšieho krátkeho výletu do Prahy. Na všetkých zberateľov, ktorí prídu na zraz sa už strašne teším. Teším sa aj na Ivku, ktorej vopred ĎAKUJEM za to, že sa o nás opäť postará. Tiež donesiem na zraz pár bábik, ktoré som zo svojej zbierky vyradila a dúfam, že si teda nájdu nových majiteľov. Minulý rok som takto rozdala Péti svoje dve dlhovlásky so zavretými ústami, ktoré sa majú u nej výtečne. Dostali už aj nové telíčko. Taktiež Tomovi som dala vyslúženejšiu babičku, ktoré on má tak rád. Dosť slov, pohľadnice:

Tieto dve pohľadnice mi zakúpil Ľubo, keď bol na svojom výlete v Žiline. Možno si hovoríte, čo má Žilina spoločné s Prahou a ako to všetko spolu súvisí...na prvý pohľad nijako, ale keď som ešte pracovala pri Prahe, domov do BB som chodievala zvyčajne vlakom. Ten vlak išiel do Žiliny a len jeden jeho vozeň chodil priamo do BB s inou súpravou. V Žiline sme kvôli tomu mali prestávku necelé dve hodiny, ale veľmi skoro nad ránom, asi okolo piatej bol príchod do Žiliny. Takže Žilinu poznám po také veľké úvodné schody a hlavne vlakovú stanicu. Žilina, respektíve jedna dáma zo Žiliny vo veľkom stojí aj za mojim zbieraním. Pretože veľmi veľmi veľmi veľa kúskov mám vďaka tejto dáme, ktorá sa už žiaľ Barbie nevenuje a myslím si, že mnohým zberateľom chýba.


Tieto dve pohľadnice som si kúpila v Múzeu hračiek na Pražskom hrade.

Možno to niektorí neviete, ale úplne prvá Barbie je môj veľký sen. Stojí neskutočné peniaze, čo si samozrejme zaslúži. V nejakom polo kvalitnom stave je to už ozaj rarita a zberateľský kúsok numero uno, ale zberateľských snov som mala dosť veľa a zatiaľ sa mi skoro všetky splnili. Či už to bol zraz s iným/inými zberateľmi, výlet do Prahy, kompletní Basics, Mermaid 2012 alebo Enchanted Mermaid. Tak prečo by sa mi nemohlo splniť toto?

Tieto dve pohľadnice som si kúpila tesne pred odchodom na bus. Boli sme na Florenci s Ľubom pomerne skoro a tak som tam zašla do takých potravín a pri pokladni mali aj pohľadnice.

V Prahe som už bola niekoľkokrát. Niektorí viete, niektorí nie, že som pár mesiacov žila v jej tesnej blízkosti (v Rudné u Prahy a v Řičanoch). Orloj som však ešte nikdy nevidla pri jeho predstavení. Proste vždy prídem tesne po celej a tak sa mi tam proste nechce skoro hodinu čakať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....