nedeľa 23. apríla 2017

Barbie Basics Look No. 02 Collection 002

Ahojte :-) Dnes si predstavíme ďalší z krásnych Basics setíkov. Tento je aktuálne posledný, ktorý mi prišiel domov. Kúpila som ho asi ako každý predpokladáte v roku 2016, ak si dobre pamätám, tak v apríli. Veľmi sa z neho teším, poznám z neho už kabelku a svetrík a veľmi som sa aj tešila, že po dlhšom čase budem mať v ruke na toto fotenie Amandu/Shirley, ktorá patrí medzi moje Top Teresky.






Tieto topánočky mám enormne rada, kým sa nerozviažu :-D mám ich už aj v čiernej a červenej farbe

Amande som ako druhé zvolila ľahko obuvateľné nazúvačky populárne hlavne pri plavkových Basics, kde ich má rovná polovica

ťažko obúvateľné sandálky sú v Basics tiež veľmi populárne


členkové topánočky sú tiež v Basics enormne populárne

Taktiež veľmi populárny model v Basics kolekcii


Nazúvačky sú v Basics kolekcii tiež veľmi populárne, už ich mám v červenej bielej, čiernej a tuším aj iných farbách. Keď už budem mať všetky Basics setíky doma, tak si určite ohľadom toho urobíme špeciál, hm?

V priebehu fotenia sa mi zrútil z poličky na posteľ Four, tak som si ho požičala na fotenie.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....