piatok 21. apríla 2017

Erotika s Aidanom a kĺbovými Basics

Ahojte :-) Ako už názov napovedá dnes to budú viac než dosť erotické fotky s mojim najnovším Kenúšikom a kĺbovými Basics kočkami. Ako napovedá názov rubriky, ide o inšpiratívne fotenie. Inšpi fotku mám stiahnutú už veľmi dlho, od kedy sa mi začal Harley Ken páčiť viac a viac. Inšpiratívnych fotiek mám dosť, aj s bábikami, ktoré ešte nemám vôbec kúpené, ale priala by som si ich. Priznám sa, že som trochu zvažovala, či takéto fotky zverejniť, ale kde tu už nejakú tú erotiku, či milostný akt zverejňujete, čo sa týka bábik, tak snáď to prežijete. Keby niečo, upozornení ste boli :-D

Inšpi foto

Príprava


Výsledná foto. Na fotke vyzerajú všetci naklonení, asi som to cvakla pod blbým uhlom, lebo reálne boli správne.

Trochu vlastnej tvorby










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....