streda 19. apríla 2017

Harley Davidson Barbie and Ken giftset 2009 Ken - Aidan

Ahojte :-) Tak ste sa nakoniec dočkali a dnes si predstavíme Kena s Harley setu. Dostal meno Aidan (ja to čítam Aiden) po Terkinom tomto Kenovi, ktrého krásne fotky môžte vidieť tu. Tohto Kena som si veľmi priala, bol dlhšie na mojom wishliste a celkovo patrí k veľmi obľúbeným Kenom. Má tvár Harley a telo pivotal, čo je jeho veľká výhoda. Má nádherný pohľad a super oblečenie, ktoré tvorí tričko s dlhým rukávom, kožené nohavice a čižmy.








Čižmy sú parádne

Čižmy sú úplne super, majú po bokoch také dve klipsy, aby sa dali pohodlne vyzuť a obuť.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....