štvrtok 20. apríla 2017

Harley Davidson Barbie and Ken giftset 2009 Barbie - Raven

Ahojte :-) Tak dnes si predstavíme slečnu zo setu. Meno dostala podľa mutantky Mistique, ktorá sa volá reálne takto. Veľmi sa mi to páči a keďže ešte aj dnes (nedeľa) som nejakých pozerala, tak som sa rozhodla, že je čas konečne toto meno použiť.



Bunda má plne funkčný zips

Bábika má pekné členkové čižmy

Okuliare majú na boku vytlačenú lebku.


Bábika ma zaujala hlavne telíčkom. Kým model muse s kĺbovými rukami je pomerne bežné, model muse s kĺboými iba nohami až také bežné nie je a som rada, že ho mám v svojej zbierke. Áno, niekto zbiera tváre, niekto telá...





Celkom slušným prekvapením bol stojan na zakrivenú nôžku, hoci bábika má nohy rovné.


Stojan je krásny, ten kvalitnejší, s tými vecičkami zabraňujúcimi kĺzanie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....