utorok 4. apríla 2017

Fashionistas 2016 č. 17 Icy Cream Romper - Icy

Ahojte Usmívající se Dnes si predstavíme posledný prírastok z balíčku z US. Možno sa pýtate, že prečo som túto bábiku kupovala v US, keď je u nás úplne bežne dostupná. Ono to bolo tak, že som ju proste raz uvidela na ebay nahú za tri doláre a proste som jej neodolala. Pri inej príležitosti som získala jej overal a nedávno som jej kúpila aj jej tenisky, okuliare mi nechýbajú. Túto bábiku ste už mohli vidieť u Rachelle, Ľuba či Hanneton i iných. Moja dostala jednoducho meno Icy. Je to len druhá moja Goddesska v playline verzii. Zaujali ma na nej hlavne vlásky, majú úžasnú farbu, ktorú by som priajla aj na sebe (tú vrchnú). Fotila som ju nedávno, v nedeľu (02.04.) u nás v práci.






Z terasy som sa presunula do kuchynky, kde som konečne vysúšala veľmi obľúbené zrkadlové fotenie. Musím si domov zaobstarať nejaké zrkadielko, veľmi ma to bavilo.

Icy som odfotila aj v našom červenom kresle, ale dáko to nevyšlo najlepšie.

Nedávno nám na skrinkách pribudli krásne orchidei. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....