sobota 8. apríla 2017

Iceskater Barbie AA 2017 - Loise

Túto bábiku som kúpila pri blbnutí s Ľubom v AllToys Avion. Bola jediná a od vtedy som ju nikde nevidela. Je síce úplne celá namaľovaná, ale aj tak sa mi strašne zapáčila. Inak je tmavšia ako na mojich fotkách, proste ju trošku presvetlilo. Tvárička je Goddess 1998 a je to moja tretia playline Goddesska.

Toto bola prvá fotka a je urobená večer, preto má také divoké farby.

Toto je asi cca jej farba


Ľubo si v Ikei všimol, že na krabičke sú dve Neyse farmárky, jedna vysoká a jedna klasická






Spolu s trofejou

Namalovaný nie je len topík, ale aj nohavičky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....