nedeľa 2. apríla 2017

Zas tie nákupáky

Áno, máte pravdu, ja vlastne vo voľných dňoch nerobím nič iné, len sa flákam po nákupákoch a o dušu spasenú fotím, takže ďalšia várka :-D

Tieto fotky sú z rýchlo návštevy AllToys v Auparku z 13. 02.


Táto Summer je naozaj nádherná. Veľmi sa mi páči, že nie je zelenooká ako prevažná časť mojich Summeriek.

Tieto fotky sú z Dráčika na Obchodnej, kde som bola 15.02.

Táto ázijská kráska mi príde neskutočne nádherná a neprekvapí ma, keď raz skončí nakoniec u mňa doma.

Dobrá víla kmotrička ma stále ešte občas niekde pokúša


Do Tesca My na Kamennom námestí som sa vybrala v podvečer 15.02.

Barbie paraván tentokrát obsadilo mnoho divočín :-(

V Tescu sa takmer každý rok objaví nejaká tá exluzivita pre Tescu. myslím, že teraz je to práve táto Millie(v americkom názve je to Bakery Owner - teda majiteľka pekárne) ktorú ak mi hlava dobre slúži, nebola v inom obchode. Na ebay som našla aj jej AA verziu, ktorou je krásna Adria, tak vám sem dá obrázok rovno aj jej, lebo si myslím, že je fakt dosť pekná.



Čo sa týkalo Fashionistas, vyzeralo to takto. Kto mal záujem o fialovovlasú Neysu, mohol si vybrať.

Tesco klasika - DC super hero

V Tescu ma veľmi prekvapilo, že mali takmer všetky svietiace Bratzillaz a to aj po viacerých kusoch. Chýbala iba tá moja, zvyšné štyri mali a dve som vlastne videla úplne prvýkrát.

Červenovlasá Bratzillazka sa mi v každej sérii páči vždy najviac. Aj v tejto ma dokonalo očarila.

Fialovovlasá

Tieto dve bábiky ma zaujali hlavne kvôli zvieratkám a tak som preto odfotila viac-menej zvieratká, než bábiky. či či cicuška

No nie je koalka rozkošná?

Keďže fotky z obchodov dávam vlastne ihneď do skupinky na facebooku, tak fotím skoro všetky druhy bábik, aj tie, ktoré by ste u mňa doma našli len sotva 😀


Nakoniec som našla pár zastrčených Ari, ale to bolo z MH naozaj všetko.

Keďže hračkárstiev nikdy nemám dosť a Eurovea nie je od Kamenného námestia až tak ďaleko, rozhodla som sa, že tam ešte skúsim mrknúť, čo majú nové. Nič 

Bola som veľmi prekvapená, že aj tu som našla fialovú svietiacu Bratzillaz. Predtým ju tu nikdy nemali.

Takto vtedy vyzerali Look a za nimi boli tie na ďalšej fotke.


Toto bola moja obľúbená časť v Dráčiku v Eurovei, ale už to zrušili :-/

BW 2015 ma celkom prekvapila, hoci sa kde tu ešte objaví.

Moja vysnívaná láska


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....