nedeľa 30. apríla 2017

Pražský zberateľský zraz Amfora

Ahojte 😊 Tak dnes už budú fotky priamo zo zrazu. Za príjemné slovká ĎAKUJEM hamíse, Jitke, Nikol, Lucke, Renke, Ivke, Peti, Tomovi, Alicii a samozrejme zvyšným dvom členom "svätej trojice" - Ľubovi a Hanneton a samozrejme organizátorom.

Takže po návšteve Hamley´s sme sa vybrali už na zraz. Dole to už bolo v plnom prúde a tak sme si sadli hore, kde práve papala Míša. Neskôr sa k nám pridala Jitka s dcérkou. Míša mi dala dojednané bábiky a v tej chvíli som mala pocit, že na ten deň už mám prírastkov viac ako dosť. Tudle-nudle. Po chvílke prišla Jitka s dcérkou a Míša šla dole. Keď sme sa najedli aj my, tiež sme šli dole. Na moju veľkú radosť som tam takmer ihneď zbadala Nikol, Alicu, Renku a neskôr aj Ivku, Toma a Péťu. Proste všetky tie poklady, na ktoré som sa celý rok tešila. Zrazy sú pre mňa ako také Vianoce a na tento som sa fakt dostala po roku, keďže v októbri som nemohla prísť, ale dosť slov, pár mojich nekvalitných fotiek. Luci ešte raz za pomoc s bleskom.

Narciszmus v plnej kráse










Po objavení blesku

Úžasná Luckina Luciana, bábiky od Nikol a aj nejaké tie moje sa tam mihnú :-D

Bábiky Nikol a mňa




Hanneton - tvorba




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....