nedeľa 9. apríla 2017

MH Picture Day Frankie

Ahojte Usmívající se Dnes si predstavíme novú obyvateľku z členstva MH. Je to moja obľúbená postavička Frankie. Zháňam ešte nejaké tie posledné, keďže tie nové sa mi vôbec nepáčia. Túto som zbadala na fotke z obchodu u Hanneton a rovno som ju o ňu poprosila. Mám ju už dosť dlho. Fotila som ju, keď som išla na poštu s balíčkom pre Ivku, na ktorom som ju aj odfotila. Má trošku inú maľbu ako moje zvyšné Frankie, čo sa mi veľmi páči. Je to tiež moja jubilejná 10ta Frankie v zbierke.






Lodičky


Kožená bundička ma úplne nadchla

Kabelka sa nedá priamo otvoriť, ale má takéto dve polohy







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....