pondelok 28. novembra 2016

Barbie a 12 tancujúcich princezien Isla AA

Za zoznámenie s touto nádhernou bábikou opäť raz môžem vďačiť našej Ivke. Jej záľubu v tmavších bábikách nie je možné prehliadnuť. Občas sa vyskytnú na ebay, ale tie ich ceny :-( Potom sa objavila za pár dolárov táto Isla a už som neváhala. Musím priznať, že keď prišla bábika, skoro som sa rozplakala. Jej stav bol žalostný a tie doláre si predajca nezaslúžil, ale to nevadí. Verím, že Ivke aj tak urobila obrovskú radosť.








Bábiku som po fotení vyzliekla a spravila jej v miske kúpeľ v roztoku z aviváže a potom som ich nabalzamovala. Nie je to úplne perfektné, ale aj keď to možno na fotkách nie je vidieť, bolo to o mnoho lepšie ako keď prišla.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....