nedeľa 27. novembra 2016

Farba mesiaca november: Čierna

Priznám sa, že čierna sa mi do novembra úplne páči, aj keď Jitka nepriradzvoala farby k mesiacom, ale keďže ich vybrala 12 a ich označila číslicami a 11 dostala čierna, tak je to pre mňa novmeber a hodí sa mi to. V našich končinách sa čierna spája so smútkom za zosnulými, čo sa mne spája s Dušikami, čo sa spája s novembrom. Osobne mám čiernu farbu veľmi rada, zvyčajne niečo čierne na sebe mám, ale na bábikách ju veľmi neobľubujem a chápem, že ani Mattel sa nesnaží moc túto farbu komponovať bábikám na hranie a preto všetky bábiky s čiernou farbou šiat sú u mňa zberateľské. Zámerne som nevybrala Basics, čo by bola tá najjednoduchšia voľba v mojom prípade.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....