pondelok 7. novembra 2016

Hawaii/Tropical Spash Kira 1995 - Kira

Po pomerne dlhšom čase opäť ku mne prišla plážová bábika. Našla som ju na minibazáre a je od rovnakej predávajúcej ako Hula Hair Tereska, ktorú ste u mňa videli nedávno. Táto bábika je pre mňa extra špeciál, keďže je to moja prvá bábika s tvárou Oriental 1980, určite však nie posledná. Séria Tropical Splash bola veľmi rozšírená, okrem bábik, bazénu, boli aj rôzne iné príslušenstvá či šaty. Čo som našla, to Vám sem hodím. Barbie z tejto série si môžte pozrieť u Hanneton. Kedysi som z tejto série hrozne chcela Skipper, ktorú predávala Vlaďka. Nakoniec sa to ale vyvŕbilo všetko inak.

Trošku reklamy. Ja ich proste milujem

Príslušenstvo





Bazénová klasika


Oblečenia


Sériu tvorí 7 bábik

Celá séria, Christie je tiež nádherná, ale nejaká Orietnal mi už moc chýbala a ešte keď sa vyskytla na "našom" území.

Jitkina inzertná fotografia

Fotka z pošty

Jedna balkónová

Fotky vonku vznikli dnes (07.10.), keď po pár prepršaných dňoch opäť vyšlo slniečko.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....