nedeľa 13. novembra 2016

Barbie Basics Look No. 01 Collection 001

Tento setík je mojim prvým zakúpeným, čo sa týka BB001. Našla som ho začiatkom tohto roku v dobrej cene a tak som neváhala. Modelku som vybrala podľa krabičky, hoci ma sklamalo, že všetky štyri sety by mala predstavovať jedna a tá istá modelka, tak to u nás určite nebude. Setík mi prišiel v balíčku z US a nadelila som si ho k narodeninám sam :-)

Na Basics setoch sa mi najviac páčia kabelky. Asi preto, že sú reálne, žiaden plast.

Zadná strana

Stellka si ráno prečíta najprv magazín, veď na titulnej stránke je modelka z ich mesta!

Zafúkal už koncom leta studený jesenný vetrík? Krásna šatka to raz-dva vyrieši

Klasické lodičky s otvorenou špičkou aj pätou dnes doplnené o striebornú pracku.

Čo ráno nabudí pondelkový začínajúci pracovný stres? Káva so sebou!

Je leto, slnko svieti a vy chcete byť stále chic? Jednoznačne doplníte outfit štýlovými okuliarmi!

Tieto špicaté lodičky som už vo svojej zbierke raz mala, ale jednu som nechtiac stratila vonku pri fotení. Takže ak by niekomu náhodou chýbala, tak jednu môžem darovať :-)

Púdrenka má v sebe aj hubku a zrkadielko


Stellka ide v lete do práce, drží si notebook, ruky si ozdobila náramkok a obula šedé sandálky.

Noťas

Stellčin outfit teraz tvorí časopis a čižmičky.

Čižmičky sú podobné tým, ktoré má Look City Shopper Lara, len sú dozdobené krásnou zipsovou aplikáciou.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....