pondelok 14. novembra 2016

Barbie Basics Look No. 04 collection 001

Tento setík bude na nejaký ten čas posledný predstavený u mňa. Kúpil mi ho drahý a dali sme ho poslať rovno na Slovensko, lebo sa to ešte oplatilo. Doniesol mi ho kuriér DPD. Vždy som po ňom túžila, lebo má tie úžasné topánočky, ktoré má Monte Carlo a ja ju zbožňujem aj kvôli nim.


Ako som už spomínala, u mňa teda všetky štyri setíky jedna a tá istá bábika nenafotí a tak som pre toto fotenie vybrala Ghoopi.

Strieborné sandálky sú rovnaký odliatok ako má táto bábika aj originál.

Štóla moc na čiernych šatách nevynikne

Ghoopi dostala tentokrát krásne sandálky a psaníčko.

Tieto sandálky som videla prvýkrát a prídu mi úžasné. Sú krásne prepracované

Kabelka

Klasické plné lodičky mám už vďaka Basics bábikám a Basics setíkom v rôznych farbách, ale vždy ma potešia.

Padavky mne osobne do setu ani dávať nemusia, neverím, že by som po nich pri fotení siahla :-D

Náramok má aj vyrytú ozdobu

Púdrenku ste už videli v minulom setíku, čo mi je trošku aj ľúto, že dali úplne totožný produkt do dvoch setíkov, ale čo už :-)


Pozvánka a obálka

Zrkadielko zrkadielko povedz že mi, ktorá bábika je najkrajšia v tejto zemi?


Šperkovnička alebo čo to má presne byť sa dá otvoriť, problém však je, že sa otvára aj sama bez vášho súhlasu.


To najlepšie nakoniec....no áno, nevedela som jej uviazať mašličky no a čo :-D





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....