štvrtok 24. novembra 2016

Farba mesiaca marec: Žltá

Priznám sa, že Jitkin projekt ma nadchol od začiatku a hlboko som verila, že pofotím na čas všetky mesiace, alebo aspoň nejakú farbu v nejakom mesiaci, ale zvládla som červenú a oranžovú a potom dlho, dlho dlho nič, ale raz v jeseni sa vyčasilo a ja som si povedala, že tak toto tak nenechám, chcela som Jitku podporiť a nacvakala som hneď niekoľko farieb. Dnes žltá:

Waris (Basics 08/003) Adelka(Inspired by Gustav Klimt) a Sunniva (Festivals of the world Kwanzaa)

Nikky(Fashionistas č. 26) v šatách od Blondie (Fashionistas č. 22) a Tulipa (Fashionistas Summer 2015)

Playline dievčatá

Clea (Glam Beach Nikki) má žlté aj svoje originál plavky, ale o mnoho viac sa mi páči v šatočkách, ktoré jej urobila Hanneton a láskavo mi ich aj s bábikou podarovala. Veľmi si toho vážim, bolo to úžasné prekvapenie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....