utorok 29. novembra 2016

Farba mesiaca jún: Fialová

Keďže som cez rok spala na vavrínoch, tak teraz dorábam fotenia do projektu farby u Jitky, ktorý sa mi zapáčil a chcela som do neho fotiť on-line, teda aktuálne. No čo čert nechcel, proste som nestíhala a pozabudla na to, ako na všetko a tak Vás nimi teraz zaplavujem. Takže dnes pre mňa pomerne obľúbená farba, tiež podľa mňa po ružovej asi najviac v Mattel používaná. Taktiež mám niekedy problém povedať, čo je ešte ružová a čo už je fialová a Mattel tieto dve farby aj veľmi rád kombinuje, takže moje dievčatá:

Rozhodla som sa, že ak to bude možné, tak v týchto svojich foteniach ukážem aj práce iných zberateľov/zberateliek a teraz konkrétne šatočky od Hanneton.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....