pondelok 21. novembra 2016

Dráčikovské šialenstvo kvôli Look, časť druhá, nedeľa 30. 10. 2016

V sobotu som upratovala a fotila a tak normálne, ale v nedeľu som opäť dostala rapel a hybaj obzrieť ešte nejaké Dráčiky v Blave, či tie Lukajzne niekde nebudú. Hádaj, hádaj na trikrát, kto má Veroniku rád...nie, neboli.

Dráčik Aupark. Nič sa za tie dva dni nezmenilo, akurát sa predala macocha z Popolušky.

Dráčik Obchodná. Nejako mi uniklo, že sú v nedeľu zatvorení. No čo už.

Dráčik Centrál

Pompo Centrál

Dráčik Polus

Dráčik Shopping Park Zlaté Piesky

V Tescu som začala uvažovať na touto zombie Leou, má nádhernú maľbu, len vlásky sa mi zdali dosť biedne a samozrejme zombie telo, ale čo by človek chcel za 5,50?

Kozmické Skippče fotené špeci pre Hanneton.

Po mnohých z vás aj ja potvrdzujem výskyt Fashionistas v Tescu. Boli tam aj iné druhy, ale nič extra. Dych vyrážala iba 26 a 33, ktoré som zatiaľ nikde inde nestretla.

26 mala rôzne oči. Nebolo to nič hrozné a keby som ju nemala doma, tak ju asi aj napriek očiam kúpim. 33 je nádherná, mali viacero kusov. Keby nebola vysoká, tak už putuje ku mne domov.

Táto Arielka ma fakt dostala, príde mi úžasne roztomilá, Vám nie?








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....