sobota 5. novembra 2016

Pink in Pantone - Willa

Príbeh tejto bábiky sa začal ako už iste viete super zavezením ocinovej budúcej švagrinej na letisko do Krakova. Ako som ho prehovorila na návštevu obchoďáku, si určite spomínate z reportáže z leta, takže k tomu sa nebudem moc rozpisovať. Túto bábiku som už raz chcela kúpiť cez bazoš, ale niekto ma predbehol, potom som ju viac nesledovala. Keď som ju zbadala v hračkárstve v Krakove, bola tam ako jediná zberateľská a zároveň bábika, o ktorej mi bolo jasné, že ju na Slovensku nezoženiem, keď som pozrela na jej cenu, tak som skoro odpadla, keď som si to prepočítala na eurá. Dnes ľutujem len jedno a to, že som vtedy nekúpila aj druhý kus, ktorý tam mali, pretože viem, komu by putoval. No čo už.
Inak to, že je bábika Gold Label, som si všimla až po nasadnutí do auta, kedy som veko krabice dala na bábiku, proste som bola z nej taká užasnutá, že na zadnú stranu som sa ani nepozrela :-D Myslela som si, že je Pink Label, keďže je celá ružová :-D
Prvotne som si myslela, že bábiku budem brať len ako suvenír, ale nakoniec som sa rozhodla po finančnej injekcii od ocina, že si ju akoby zaplatím z peniažkov, ktoré mi dal k narodeninám. Takže ju mám vlastne akoby od neho. Meno Willa som jej vybrala deň po jej odbalení, teda dnes, 29. 10. 2016, kedy píšem tento článok a je po herečke Willa Hollanovej, ktorá hrala v O.C. California. Dosť slov, Willa:

Zadná časť krabice

Cenovka je samozrejme v zlotých, takže deleno 4,3 a vyjde cca suma v eurách :-) Oplatila by sa aj za pôvodnú cenu :-)



Topánočky sú rovnaké ako má jedna momentálne veľmi populárna Barbie, viete ktorá?

Náramky na pravej ruke

Náramok na ľavej ruke

Sukňa

Tradá vybalená z krabice



Vlasy sú vo vrchnej časti poriadne zalakované a zagélované, ale bábika asi nemá v hlave lepidlo, lebo sa tá pomerne dobre stlačiť.

Sukňu tvoria malé nastrihané pásiky šušťavej látky s kódom tohto odtieňu ružovej vo farebnej palete Panttone - 219 C













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....