nedeľa 27. novembra 2016

Darčeky od Zuzinky

Často čítam, že aká som skvelá, ako všetko stíham dávať na blog, že ako to celkovo stíham - bábiky, prácu. Kdeže, nestíham, vôbec. Bábiky z US dávam prepravovať po roku!!!! Ale s ďalšou zásielkou by tam už mali ostať čisto len moje bábiky, takže to je OK. Ako už napovedá názov článku, darčeky sú od našej skvelej Zuzinky, ale ak si myslíte, že k narodeninám, tak tu nastáva veľký omyl. Mám ich totiž k meninám, ktoré mám tak na Slovensku, tak aj v Čechách s rozdielom pár dní - vo februári!!! Takže presne takto krásne ja si stíham :-D Dosť slov, fotky:

Krásnu dekoráciu som prichytila o luster


Pohánkový vankúšik

Nádherné voňavé mydielko

Vtáčik

Dekoratívne motýliky zvyknem mať prepletené v mojej umelej kytici


Mydielko v tvare srdiečka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....