streda 16. novembra 2016

Darčeky od Ivky II.

Druhým darčekom od Ivky je táto knižka, ktorú mi ochotne kúpila u nich a skladovala a doniesol mi ju na Slovensko Ľubko a dal mi ju takmer pred mesiacom 19.11. na našom stretnutí. Nie je priamo o Barbie, je skôr o povolaniach a je veľmi detská, ale mne to nevadí. Fotky som zamerala na obrázky Barbie, boli tam aj obrázky detí alebo dospelých ľudí a informácie o tom-ktorom povolaní:





Astronautka

Policajtka

Záhradná architektka

Asha ako tenistka

Do povolania kuchárky sa nám prevtelila Avon Representative AA Barbie, ktorú som obdivovala na Hrade. Je nádherná.

Fotografka, ktorá ešte so sebou nosila náhradný film. No dnes by asi do vrecka strčila skôr náhradné batérie a ďalšie SD karty :-D

Zubárka

Politička

Učiteľka

Basketbalistka

Pilotku ozaj predstavuje Pilot Barbie.

Paleontologička je krásna Terka, tá by sa m páčila.

Rocková hviezda

Lekárka

Armádna dôstojníčka

Krasokorčuliarka

Požiarnička. Myslím, že toto je jedna zo zberateľských Mackie, ktoré má Peťa, ale neviem si spomenúť, ktorá.

Módna návrhárka je opäť táto krásna Kira

Veterinárka. Inak mi táto Teresa príde povedomá, len si presne neviem spomenúť, ktorá to je.

Čo by ste sem napísali ako deti? Čím ste teraz? A čo by ste sem napísali dnes?...ja by som dnes napísala, že by som chcela byť majiteľka eshopu s Barbie, ako dieťa asi, že chcem byť princezná :-D a reálne som operátorka na zákazníckom centre nemenovaného elektra


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....