štvrtok 10. novembra 2016

Darčeky od Mary a jej Mami

Ako ste sa už dozvedeli v článku u Mary, už u nich začala mierne oslava mojich okrúhlin, ktorej priebeh ste mohli čítať tu. Ako spomína Mary, dostala som od nej a jej Mami nádherné darčeky. Keďže som od nej odchádzala v miernom zhone, nakoniec som ostala trčať na autobuske v nedeľu večer, keď tam bolo všetko zatvorené skoro pol hodinu. Na spätnú návštevu centra mesta to bolo dosť málo, na postávanie na autobuske dosť veľa a tak mi zvedavosť nedala a odbalila som si nejaké tie darčeky priamo na stanici ako taký bezďák a vytešovala som sa z nich. Ako správnu ženu, ma totiž kozmetika potešila a samozrejme ma potešili aj drobnosti pre bábiky, ako správnu zberateľku.

Krásny baliaci papier vo francúzskom štýle balil aj výrobky od Mary aj pohľadnicu, ktorá odolala mojej nenapraviteľnej zvedavosti.

Darčeková taštička s kozmetikou

V darčekovej taštičke bol ešte jeden krém, ktorý sa už nachádza u mňa v pracovnom stole. Musím ešte pripomenúť, že každý kozmetický výrobok bol ešte samostatne zabalený :-)

Nádherná dekorácia od Mami. ĎAKUJEM

Darčeky z dielne Mary. Mooooc ĎAKUJEM. Bola som poučená, že klobúk mám dať ozdobou dozadu, ale však potom by ste ju nevideli, že milí diváci 😁




Pohľadnicu som si nechala zabalenú až do mojich narodenín. Chcela som mať nejaké to prekvapenie priamo na narodeniny. Priznám sa, že ma veľmi veľmi veľmi potešila, lebo Mary mi prisľúbla nový štýl, keďže už mi niekoľko pohľadníc vyrobila, ak sa nemýlim, tak toto je tretia narodeninová Nevinný ĎAKUJEM


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....