nedeľa 20. novembra 2016

Dráčikovské šialenstvo kvôli Look, časť prvá, piatok 28. 10. 2016

V piatok 28. 10. som mala po štyroch úžasných 12tkach vytúžené voľno. V pondelok alebo utorok som totiž dostala od známej info, že v košickej predajni Dráčik sa videla Look City Shine druhá vlna Aphrodité a Mackie. Skoro som odpadla, keď to o dva dni na to potvrdila Heňa fotkou na facebooku. V piatok som aj tak musela vybaviť tlupu vecí, tak prečo cestou rovno nenavštíviť nejaké tie Dráčiky? Najprv som sa zastavila na pošte, kde ma čakal stojan od Mary a potom do Mall, ktorý je takmer hneď za poštou po novú Fashionistas. Odtiaľ som šla cez alej, kde som fotila Leonu do Auparku, z tade budú aj prvé fotky:

V Auparku sa síce City Shine nekonali, ale objavila som tam nové postavy z Popolušky, teda dobrú vílu a macochu. Obe idú cenovo tesne pod 20€.


Keď som opúšťala Aupark, napísal mi drahý, že kvôli školeniu je v práci (mal robiť z domu) a že ak chcem, môžeme sa spolu naobedovať v Eurovei. To som samozrejme neodmietla a cestou som mrkla teda aj do Dráčika, ale kde nič, tam nič.



Z Eurovei som sa presunula do Dráčika v Bory Mall. Ale kde nič, tam nič a teda po nových City Shine ani stopa.

AllToys Borry Mall

Klasická Lea/Kayla

Tučnučká Kassandra

Nízka Kayla/Lea

Plnoštíhla nová tvár - už putuje pod môj vianočný stromček

Vysoká Goddess

Vysoká Adria

Nízka Mbili

Vysoká Lea/Kayla

Opäť som videla svoj sen - BW 2016



No nekúp toto. Hovadina, ktorá nemá ani poriadnu bábiku Barbie za necelých 90€. Myslím, že je to veľký adept na ležiak roka.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....